miercuri, 26 noiembrie 2008

am SUPRAVIETUIT!

ieeeeeeeeeeeeeei! hihihi! am supravietuit unu pantofi, am primit vizite, cadouri si flori multe! (va iubesc) sir luuung de injectii, analize, alte chestii rusinoase pe care le stiu numai cei ce fac parte din personalul medical si mai ales operatiei!
mi s-a zis k pot conduce dupa 1 luna.. am condus dupa 2 sapt :)) am vandut in continuare mai mult cizme decat

sper ca de sapt viit, lucrurile sa isi reintre in normal (mai putin sportul care va fi amanat pana pe 20 si ceva decembrie)!
aceasta operatie ce a avut efectele unei lipoabsorbtii :)) fara a avea legatura cu domeniul estetic a avut si darul de a ma scapa de 7 kg, macar sa ma faca fericita pe un plan :)) daca tot am suferit pe toate celelalte:))
forfota de oameni din salon m-a facut sa ma simt ca bradul de craciun in jurul caruia se aduna prietenii si familia cu daruri si inimi curate!... dar si avalansa de sfaturi.. fa asa nu face aia! aolo io nu am simtit asa.. mi-a pus rabdarea deja aluuuungita la incercari peste care am trecut, in final cu brio!

Niciun comentariu: