sâmbătă, 4 octombrie 2008

cioc cioc... cine e??.. tu? care tu? tuaamna:)


iti dai seama cu adevarat ca a venit toamna, nu cand te prinde ploaia si iti rupe orice umbrela indiferent de calitatea sperata a acesteia, nu cand se intuneca devreme si incepe scoala, ci cand vezi k toata corola de frunze e acum pe trotuare, pe carosabil, pe parbriza si pe perdele(cel putin asa decoram eu camera in copilarie, in ciuda reactiilor dezaprobatoare ale mamei)..
eu de abia in noaptea asta, mergand pe mult batatorita strada dintre dristor si titan, am sesizat cioc ciocul toamnei si confetiile aramii ce se ambitionau sa infrumuseteze acest oras de altfel cam cenusiu!
A fost o seara cu de toate.. ras, film, dragoste, cearta, crispeala:)) -nu vine de la crispy streaps:P si mici revelatii.. am vzt boogie si mi-a placut f tare pt k eu adesea ma gasesc in relatie in postura care apartine de obicei barbatului, care in ciuda sentimentelor care pot fi si foarte profunde, vrea libertate... nu vrea sa fie sefuit si caruia nu ii trebuie un partener cu rol de nevasta... ce sa mai zicem vazand personajele, iubitului meu i-a crescut inima in piept realizand sansa pe care o are sa aiba langa el o fata independenta si nenevasta...
maine se intoarce L pe care o iubesc enorm... am atatea in gand pt ea:X nici nuj daca isi da seama.. o astept cu dor de 3 luni f lungi si f pline de evenimente, in care desi nu sunt implicata direct, m-au afectat f tare.. si m-au facut sa trag multe concluzii:D sau :( depinde din ce punct de vedere...
oricum... ideea serii a fost diversitate de emotii si caterinci

Niciun comentariu: